петък, 20 септември 2013 г.

Поредната акция по оплюването на "злодея Грънчаров", организирана така старателно, завърши пак съвсем безславно

На две места във Фейсбук няколко бабаита, представящи се за мои бивши ученици, които аз навремето съм бил подложил на непоносими мъчения да учат философия, се нахвърлиха напоследък връз личността ми; то не бяха обиди, плювни, лъжи, инсинуации, сополиви нравствени вопли и какво ли не още. Разбира се, неслучайна е тази активност. И е крайно прозрачна - и обяснима. С оглед да се види нравствения облик на моите така яростни "критици" си давам труда да публикувам тоз матр`ьял, който наистина много говори и показва, що се касае до описанието на онази реална ситуация, срещу която аз се боря - включително и с твърдото ми намерение да обявя гладна стачка:

Георги Чакалов: И всичко това само заради "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ"????? Простете, забавих се с отговора. Върнах се да чета за какво точно става дума, да се ограмотя, така да се каже! Мисля, не, даже съм сигурен, Г-н Грънчаров, че разпрата Ви с директорката на ПГЕЕ е на лична основа. Много омраза, много злъч сте събрали срещу нея! Двойна ли е, тройна ли е омразата??? Сам ли сте Вие в жлъчта си??? Или сте просто една марионетка в нечии ръце! Едва ли ще бъдете откровен, но хората не мразят така, както Вие мразите! Недейте да призовавате към ненавист, все пак сте учител на млади хора!!!

Ангел Грънчаров: Г-н Чакалов, нещо сте се объркал, аз никого не мразя; никаква лична и личностна основа няма, а става дума за дълбоко разминаване на принципи, идеи и ценности; не сте компетентен да съдите и оценявате; някой Ви е подтикнал да се правите на адвокат, ала нямате талант за такова нещо; да бяхте си замълчал поне... нямам никакво намерение да разговарям с марионетки. Бъдете здрав!

Георги Чакалов: Това ли е начина на общуване с Вас?? Ако не искате, или не Ви е угодно да отговаряте на заинтересованите, то те непременно се превръщат в нечии марионетки? Много посредствено за философ... Прочетох една статия в блога Ви, стана ми интересно, върнах се и на другите Ви писания и така попаднах във въртележката на думи, думи, словоизлияния, себелюбиви описания, противоречиви твърдения, двойнствен стандарт на възгледи (да изреждам ли още?). Кой каза, че Вие пък сте най-компетентния??? Кой може да потвърди това? Учениците, които бягат от часовете Ви, или родителите, които са подавали искания да не преподавате повече на техните деца? За съжаление исках между нас да се оформи диалог - аз да Ви попитам за неща, които са ме развълнували и в които съм намерил разминавания, а Вие да успеете аргументирано и с доказателства да ме оборите и да ме накарате да Ви повярвам! До тук не сте отговорили на нито един мой въпрос, свързан с недоказаните Ви твърдения. То аз съм лош и некомпетентен, директори, министри, родители, ученици, Ваши колеги, синдикати - че даже и съда, ако беше се произнесъл не във Ваша полза - всички накуп сме пошли, некомпетентни, омерзени, облечени в лой, лайна, мерзост и безумие... А Вие-АНГЕЛЪТ НЕБЕСЕН, ВЕЛИКОЛЕПНИЯТ ДОН КИХОТ, тръгнал да се бие с нас - вятърните мелници сте най-светлото, неопорочено и прекрасно творение на този свят!!! Или просто сте луд, Г-н Философе?????????

Ангел Грънчаров: На анонимни, на подставени лица, които изпълняват чужди поръчки, не отговарям. Не съм чак толкова прост че да се вържа на такива изтъркани номерца...

Апропо, понеже допускате че съм бил "луд", да Ви кажа нещо, което явно не знаете; една мисъл на Ботев: "А пък у нас свестните смятат за луди..." Нали познах, че не знаехте тази мисъл? Как ще я знаете, как да се излагате да знаете какво бил казал за тия неща някакъв си там Ботев...

Иван Ненчев: Г-н Грънчаров, и тази ли група ще я залеете с вашите неща от блога, дискусионния клуб, ИДЕИ и още какво ли не?

Ангел Грънчаров: На анонимни лица не отговарям...

Иван Ненчев: Кое по точно анонимното, след като заставам с името си?

Ангел Грънчаров: А, вече си попълнихте някои избрани данни на страницата това е хубаво, вече излизате от анонимността, благодарение на забележчицата ми. Поне снимчица да си бяхте турили също, щото име всеки може да си съчини, уверявам Ви, не сте толкова известен, че всички да Ви знаят и без снимка... Апропо, Вас защо толкова Ви дразни това, че моя милост така активно пише за проблемите на нашата училищна общност? Според Вас за тия проблеми трябва да мълчим, правилно ли Ви разбирам?

Иван Ненчев: Ами да нямам щастието да съм известен като вас, да ме познават всички, но не бих и желал да ме знаят както вас психичните ви отклонения и да ми се смеят всички, но все пак имам снимка и не се крия. Групата е за инж. Христов, а не творбите и страстите Грънчарови, че да заливате всичко.

Ангел Грънчаров: Вие сте психиатър, така ли, щото ми сложихте набързо "компетентна диагноза"? Ето защо съм противник на анонимниците - плюят по хората безнаказано, не носят отговорност за думите си...

Аз съм преподавател по философия, т.е. обучавам младите в мислене. Вие току-що, квалифицирайки ме по начина, по който си позволихте да ме определите, си позволихте фактически да твърдите, че да се мисли било "психично отклонение". Давате ли си сметка какво всъщност казахте? Вие без да искате обидихте всички, щото щом аз, дето обучавам младите в мислене, съм "с отклонения", то излиза, че за Вас нормата у нас е да не се мисли? Сфанахте ли какво казахте? Ето, че трябва да се мисли въпреки всичко когато се казва или пише нещо...

Иван Ненчев: А вие схванахте ли аз какво искам да ви кажа? Че тук не е мястото, което да си рекламирате нещата, знам че преподавате, дори съм имал нещастието да ми преподавате, а ако смятате, че преподаване е да издигате на пиедестал Костов всеки час, говори лошо за вас.

Ангел Грънчаров: Пишете някакви глупави лъжи за да направите услуга на г-жа директорката. Правите й много лоша услуга. Това е просто мерзост... срам знаете ли какво е? Май не познавате това чувство...

Иван Ненчев: Кой говори сега за директорката? Явно това са ви дежурните речи, че сме комунисти или за директорката... лично аз сам бил против новото ръководство и съм им казвал моите виждания къде грешат, най-явен и пресен пример е това с отстраняването на инж. Христов, попитайте го да видите, а не да говорите празни приказки

Ангел Грънчаров: Питам се за мотивацията Ви да ме оплюете така. Безобразно лъжете по мой адрес. Когато един път човек излъже, вече не му вярват...

Иван Ненчев: Отклонявате основната ми теза, господине. Престанете да си рекламирате нещата в други групи, едва ли на някого му е интересно, а дори да има такива те ви посещават блога, не може да завладеете цялото интернет пространство, а относно това човек като излъже веднъж, направете справка с вашия гуру Костов и да не последвате неговия път и да потънете в мрака на забвението. И ако обичате прочетете първите думи, а не да започнете с политиката.

Ангел Грънчаров: Вие говорите за някакви глупости за политика, не аз. Не съм казал нищо за политика до този момент, Вие обаче повтаряте като латерна все едно и също. Публикациите, които касаят проблемите на училищния живот, съм ги "рекламирал" тук, щото това е важно за училището. Така съм преценил, така съм сторил. Това е мой избор. Поемам цялата отговорност за него, включително и такива мрънкала като Ваша милост да си мрънкат донасита. Какво правя и какво ще правя решавам аз, не Вие. Не можете да се месите така брутално и нахално в моите работи. Аз не се меся във Вашите. Просто е да се осъзнае, опитайте. Проблемите, които аз представям в тия публикации, са дълбоко свързани с уволнението на г-н Христов и на другите учители. Затова съм дал линк тук. И ще го правя колкото и да мрънкате и занапред...

Прочее, обявихте, че съм бил с "психични отклонения". Нещо по този повод желаете ли да кажете? Човек като казва и пише разни неща, трябва да е готов да поеме пълната отговорност за думите си, включително и съдебна... ако желаете да докажете тези свои твърдения по повод на моята особа, бих могъл да Ви дам тази възможност в съда...

Иван Ненчев: Не ви ли е малко срам да кажете,че не говорите за политика, часовете ви минават под точно този знак, и статиите ви против директорката и пр. Политиката няма нищо общо , г-н Паунов,когото и двамата уважаваме и то много, все пак е от вас мразената БСП,нали така?

Пишете и публикувайте, никога не е късно да станеш за резил са казали хората, но смятам, че тук не е мястото да публикувате ежедневно, хората тук ги интересува какво става с инж.Христов, а който го интересува по задълбочено ще си купи вашите нови книги и ще посещава редовно блога ви.

Dimitar Tsvetin: Г-н Грънчаров имате си един куп блогове ръсете си мъдростите там. Аман от дървени философи!!!

Ангел Грънчаров: И аз това казвам: аман от дървени "философи" като вас двамата! А това са глупости, че часовете ми минават "под знака на политиката", аз преподавам философия, г-н Ненчев, и Вие в момента лъжете пак; това, да лъжете, явно Ви е навик. Опитвате се да ме дискредитирате по много глупав начин. И да се подмажете някому, Вие си знаете на кого, а ний се досещаме. Излагайте се, щом така Ви харесва. До този момент в спора ни аз не съм казал нищо за политика, Вие продължавате да говорите САМО за политика. А мен обвинявате за това. Сиреч: "Крадецът вика: Дръжте крадеца!". Това, простете, е хем тъпо, хем нагло...

Апропо, някой, впрочем, Ви е подвел, че да се говори за политика в училище е "забранено" и Вие сега се мъчите да ме злепоставите, като си мислите, че като ме обвинявате в това, ще постигнете този ефект. В училище не само може, но и трябва много да се говори за политика. Понеже гражданското образование на младите хора е нещо изключително важно. В моите часове по гражданско образование учениците съвсем свободно говорят за политика, както и подобава. По философия, по психология, по етика и пр. говорим за съвсем други неща. Там политиката не е интересна...

Георги Чакалов: Хахахаха, цитирате ми Ботев, а малко по-нагоре, в диалога с бивш Ваш ученик сте написали "Сфанахте"!!! Хахаха! Попишете още, да си се посмее на воля човек!!! Брех да му се не види! Не знаех, че Ботев се е преродил във Вас! Защо не казахте по-рано, да Ви се поклоним до земи!!!!

Ангел Грънчаров: "Сфанахте" е моя любима дума. Така я пиша, за да изтъкна нивото на хората, с които опонирам. С прости и арогантни хора се говори просташки. Вдянахте ли? Това се нарича "стил"... Вярвайте ми, добре знам как се пише думата... :-)

Dimitar Tsvetin: Не знам кое е редно ама да пробутвате своите учебници на всички ученици ( и то без удобрението на МОМН ). Да искате всичко от тях на изуст и който каже нещо по различно цитирам: "Ами не е така. Не мога да се съглася". Айде стига с простотиите. Всяка година само вашите учебници. Ходете си ги рекламирайте в "Тази сутрин" и в които други шоута се сетите.

Иван Ненчев: На кого се подмазвам? Сигурно съм платен нали 50 лв. ми дадоха, не господин Грънчаров, просто ми омръзна всички групи да ги обсебвате с вашите мъдрости. Както каза Цветин имате си блогове. Да трябва да се говори за политика, но нещо градивно и надпартийно, а не по вашия начин за комунистите и да възвеличавате Костов, защото, господин Грънчаров това е насаждане на вашата гледна точка и вашите партиини възгледи (в което няма нищо лошо разбира се), но не и да ги представяте в тази светлина като единствено правилните. И моля ви, като нямате ясно доказателство да не обвинявате, защото вие самия сте били много угоден навремето..., че сега да казвате аз на кого се мазня.

Todor Simeonov: Г-н Грънчаров, идете заключете вратата, че ей сега ще дойдат комунистите и ще ви припомнят как сте заминали да учите в Русия по комунистическо време...

Ангел Грънчаров: Прочее, пише се "одобрение", не "удобрение". Другите неща, които казвате, са глупости. Примерно, че съм бил искал разни неща "наизуст". И т.н. Нещо друго да има, което да ви вълнува? Готов съм да ви изслушам, господа... давайте, облекчете си душите! :-)

Георги Чакалов: Човекът, когато има стил, той го има, Г-не! И не го променя, говорейки с хората. По това се различава Човекът със стил от простака! Съжалявам, но точно тук отново ме разочаровате. Явно с остаряването си намалявате и капацитета си на философствуване!!! Или не, по-точно - изпростявате!!!

Ангел Грънчаров: Май не сте наясно много с това къде се слагат пустите запетайки и ги туряте както бай Ганю, да има и да не Ви помисли народът за прост :-) Друго нещо, което да Ви вълнува има ли? Кажете, слушам с интерес? Защо Ви е толкова беден профила, май се криете, не смеете да покажете кой сте, да не би да Ви е гузна нещо съвестта? :-)

Иван Ненчев: кой неща уважаеми? а не са ли глупости, че сме платени? или са глупости, че сте учили в Москва? или че заливате групата.. че идеализирате костов? кое е глупост и спрете да отговаряте и пишете само, което ви е угодно.

Dimitar Tsvetin: Кой говори глупости? Мисля, че всеки малко или много се досеща. И малко е нагло вие да учите на правопис като се има в предвид грешките, които допускате в "изказите" си. Аз лично се сещам за един куп простотии, които съм чул. Професионална гимназия по електротехника и електроника "Стив Сжобс". И интересното е, че някои наистина повярваха на налудничавата идея на един човек, който обича да си чеше езика

Иван Ненчев: Грънчаров, отговаря само, което му е угодно и в т.нар. "отговори" извърта нещата така че никога не отговаря точно и ясно каквото го питат

Ангел Грънчаров: Нещо друго, което ви вълнува? Кажете, слушам с интерес. Интересно ми е. Само, моля, спазвайте известно приличие. Срамота е да хулите така грубо ваш бивш преподавател, нима това не го усещате? Не го усещате, така ли? Много интересно, твърде интересно. Емоцията срам позната ли ви е поне малко? :-)

Иван Ненчев: Ние казваме, но не получаваме отговори щом го хулим и то не единици, а масово сигурно си го е заслужил... и ако не отговаряте, то няма смисъл от такъв вид неползотворна комуникация.

Ангел Грънчаров: Аз съм много диалогичен човек, но разговарям с удоволствие с мислещи хора, но с радиоточки, които наизуст говорят глупости, изобщо ми е под достойнството да разговарям: не съм глупак. Няма смисъл да опитваш да разговаряш с... радиоточка. Знаете ли какво е това радиоточка? Навремето, по време на така любимия Ви комунизъм, г-н Ненчев, имаше високоговорители, по които ни пускаха единствената държавна радиостанция, която не можеш да я сменяш; и слушаме само една радиостанция. Та с такива радиоточки, пък макар и живи, е глупаво да се разговаря, схванахте ли какво имам предвид?

Двама-трима сте тия, които си позволявате да ме хулите, а аз съм преподавал за тия 30 години стаж на преподавател (в гимназия и в университет съм работил) съм преподавал на хиляди. На това ли му викате "масово"? Повечето хора имат морал, г-н Ненчев, не са като Вас, да речем...

Иван Ненчев: Господине това, че вие сте били член на БКП навремето, не означава, че аз съм за БСП, много моля!!!

Кое е моралното, колко ви се противяха, цели класове не искаха да влизат в часовете ви заради какви ли не глупости от рода на видео записи.. Целият учителски колектив ви се присмива там са 90 човека.

Ангел Грънчаров: Г-н Ненчев, който Ви е казал, че съм бил член на БКП, Ви е излъгал. Не съм бил член на БКП. Пак излъгахте. Не Ви ли е поне малко срам? Прочее, ще увековеча за поколенията ( и за историята) този разговор, ще го препубликувам в блога си. Вярвам, нямате угризения за поведението си, не се срамувате, затова и не възразявате, нали така?

Иван Ненчев: Ами имам против, не искам да намесвате моето име там , аз не съм достоен за вашия извисен блог,ще си сринете аудиторията

Ангел Грънчаров: Не се притеснявайте, в моя блог аз често изследвам разните му там психологически феномени, Вие сте такъв един феномен, тъй че няма проблеми! :-)

Иван Ненчев: Все пак трябва да искате моето разрешение нали така? Все пак преподавате право и би трябвало да сте наясно

Ангел Грънчаров: Вие май много се увлякохте в лъжите, бравос, бива Ви: "... цели класове не искаха да влизат в часовете ви заради какви ли не глупости от рода на видео записи .. Целият учителски колектив ви се присмива там са 90 човека..." Как разбрахте, че "колективът" на учителите ми се бил присмивал? Кой Ви информира за това? :-)

Не, разговорът ни е публичен и Вие трябва да имате достойнство да стоите зад това, което си позволихте да кажете. Не е необходимо никакво разрешение от Ваша страна. Да сте мислил преди да си позволите да клеветите един човек, пък бил и той бившия Ви преподавател по философия...

Иван Ненчев: Публичен е в тази група, не в блога ви, желая ви здраве, каквото имах казах, ще се радвам, а и не само аз да спрете с вашите реклами на написаното и заснетото от самия вас.

Ангел Грънчаров: Не желая да ми пожелавате здраве, щото много се изложихте. Жалко за Вас е, че не го съзнавате и не Ви е срам поне малко. Или Ви е срам все пак? А какво ще правя в блога си, в преподаването и в живота си изобщо решавам само аз...

Иван Ненчев: С какво се изложих с това да ви кажа, че не е тук мястото за реклама ли? Срам ме е, че се подадох към вашия манипулативен разговор, а вас не ви ли е срам, че не коментирахте постовете на Симеонов, Цветин.

Ангел Грънчаров: Прочетете какви нелепици избълвахте по мой адрес... хората с известно нравствено чувство ги е срам след като се изложат...

Иван Ненчев: написах нещата в следните насоки: да спрете да си рекламирате нещата на неправилните места; че в часовете преди говорихте за Костов ( вече може да се е променило) , кое от това е нелепица? А вие ме определихте като комунист и платен и подлога на директоркта? Какви доказателства имате ? По-голям комунист от вас няма!

Ангел Грънчаров: Пак дрънкате пълни глупости. :-) За комунисти Вие, не аз говорихте. :-) Лъжете здравата! Бравос! Думата "подлога" Вие я употребихте, не аз, което показва, че сам смятате, че много Ви отива... :-)

Иван Ненчев: За това, че сте учили в Москва повреме на комунизма ли и за това ли лъжа? Кажете последно как сте излезли в чужбина тогава? Ако сте истински честен човек.

Ангел Грънчаров: В Петербург съм учил, не в Москва. Не желая да разговарям с толкова лъжлив човек като Вас... намерете си подходящи събеседници, които да се радват на лъжите Ви...

Иван Ненчев: Xaxaxa с какво лъжа? Ето кажете на всички вие самия... Как сте отишли в чужбина по това време???

Ангел Грънчаров: Издържах, спечелих конкурс. Това беше последната реплика, която обменям с Вас... омръзна ми вече.

Иван Ненчев: Xaxaxa... конкурс пред партията?... последната ще е, защото не ви отърва когато ви се кажат нещата в прав текст.

Ангел Грънчаров: Да, конкурс, но не пред "Партията", която, явно, обожавате, щото ни е мъчила и унижавала, а конкурс пред професори от Философския факултет на Софийския университет, все най-уважавани личности, които подбраха сред студентите най-добрите, най-способните - и които издържахме конкурса, ни изпратиха да учим в Русия. При комунизма имаше и неща, които не бяха опорочени, както са сега, при посткомунизма. Аз се гордея че завърших университета в Санкт Петербург. Който е на високо световно ниво. Един знаменит университет, какъвто България няма (СУ е най-доброто, което имаме, но не може да се мери с най-добрия университет на Русия, щото Русия имаше и има велик духовен потенциал). Това мога да Ви кажа, г-не, въпреки че не заслужавате, щото сте нагъл. И изпълнявате мръсна поръчка. Обърнах Ви внимание за да Ви дам възможност да разкриете същината си. Не се усетихте и го сторихте. Нека сега да се срамувате. Убеден съм, че ще дойде и такъв един момент. За грозните думи по мой адрес, които без капка свян написахте, можете да ми се извините в момента, в който съвестта проговори у Вас. Така правят нормалните, възпитаните хора. Да хулиш и плюеш по друг човек е проява на душевна мерзост. Да хулиш и да плюеш свой бивш учител е още по-грозно. И говори много лошо за оня, който си го е позволил. Каквито и да са му мотивите за да си го позволи: политически, личностна комплексираност и пр.

Иван Ненчев: По кое разбирате, че я обожавам и по кое разбирате, че изпълнявам поръчка? Нали сте много точен, хайде докажете си думите, а относно хулите и плюенето по другите, то в това вие нямате равен и по вашите думи вие самия излизате най-големият мерзавец.

Ангел Грънчаров: Когато осъзнаете какво правите и се позасрамите поне малко, обадете се... дотогава си помълчете и помислете сам...

Иван Ненчев: Какво правя.. казвам си нещата в прав текст и явно се засягате от това, но има поне едно радостно нещо в цялата ситуация - спряхте да си рекламирате материалите в тази група, макар и за ден...

Dimitar Tsvetin: Иване с "богове" ме може да се спори. Каквото имаше да му казваме му казахме. Нека само разсъждава. Не си заслужава да се занимаваш понеже ще бъдеш усмян в някой от блоговете като "долен комунист" и празноглавец.

Г-н Грънчаров е извисена личност. Ние не сме достойни да се сравняваме с него. Всичко го обожават и почитат Даже ще си закача плакат в стаята с неговия лик И няма нищо, че от поредно учебно заведение е изхвърлян. Те има 2-3 които не го разбират за това е.

Иван Ненчев: Това ми е ясно, то така си беше още отпреди, неудобните нему, са комунисти, празноглавци, изпълняващи поръчки и какво ли не, простаци, мерзавци... той хули и обижда наляво и надясно, храни се със злоба, после дава уроци, прави се на ментор, че видиш ли, който обиждал проявявал "душевна мерзост".

Ангел Грънчаров: Пише се "осмян", не "усмян", г-н Tsvetin, явно сте доста зле в писането... Давайте още, кажете си всичко, което ви е на душите, излагайте се, още може!

Todor Simeonov: Най-дейните бивши комуняги сега най-много говорят срещу комунистите. ФАКТ!

Dimitar Tsvetin: Това че му казваме нещата в прав текс и не му правим мили очички явно не му се нрави. Само едно ще кажа истината боли. И като няма какво да каже гледа да отклони темата какво и как сме написали

Аз не съм интилигиентен като ВАС Г-Н ГРЪНЧАРОВ. Не мога да кажа 100 думи, в които само една да има смисъл. Не мога да се моря с ваше височество. Да живей!!!

Ангел Грънчаров: Между другото, пише се "интелигентен", не "интилигиентен". Да се посмеем малко, колко му е. Сеир. Никога не е късно да се орелизите максимално! Давайте! Дерзайте! Вярно, правописа ви затруднява, но нищо, важното е да се излагате! Апропо, всяка дума има своя си смисъл, г-н Tsvetin... и по литература явно сте доста зле, освен по писане...

Todor Simeonov: Ако 25% от хората в Бългярия бяха на вашето ниво, г-н Грънчаров, нямаше да сме на това ниво. Да разбират от всичко. Къде ти...

Иван Ненчев: Той трябва да работи като следовател, направо ме смая, как за няма и няколко часа , разбра ,че съм комунист, платен и изпълняващ поръчка, все неща,които и аз самият не знам за себе си...

Dimitar Tsvetin: Ами хулете хулете. Само не се занимавайте с истината. И понеже сте много правен я ми кажете редно ли е да си продавате творбите на ученици без да са одобрени от МОМН. Редно ли е да ги заснемате и да ги качвате из интернет и после да ги нахоквате. Редно ли е да взимате думата и да си казвате каквото ви скимне без да се съгласувате с другите. Аз не лъжа аз казвам истината. И ако на това кажете, че е лъжа ...

Всички, които казват истината на Грънчаров са най-долните отрепки в това се убедих. И ако може да не ме убиждате, че не уважавам учителите си. Уважавам всички, които СА МЕ НАУЧИЛИ на нещо а не са си чесали езиците. И какво стана срещу истината няма какво да се каже. Пробвайте да ми намерите пак някоя грешква в изказа.

Ангел Грънчаров: Казах Ви, пише се "обиждате", не "убиждате"... от "обида" иде, не се пише "убида"... поне нещичко да научите покрай излагането :-)

Иван Ненчев: Ангеле, повърхностен си, вземи вникни, в това, което иска да ти каже, а не да се правиш на най-великия езиковед.

Ангел Грънчаров: Аз не ща Вие да ме уважавате. Ще се срамувам такива като вас да ме уважават. Предпочитам да ме мразите!

Todor Simeonov: Г-н Грънчаров, в повечето случаи истината боли!

Ангел Грънчаров: Това не е вярно; боли ги хората, които са се привързали към лъжата - и без нея не могат; това е извратено; нормалното обаче е друго: истината е целебна, тя лекува тия души...

Todor Simeonov: Как точно вие сте заобиколени все от лъжци, комунисти, атеисти и пр. и пр.??

Nikolai Yanchev: От часовете по Философия не разбрахте ли, че спора с така уважавания нам "учител" г-н Грънчаров е излишен и безсмислен?! Вярно, хубаво е да го запознаете с ученическата позиция, но няма смисъл в това, тъй като той няма да ви разбере... Е, в крайна сметка се научихме да преписваме цитати от неговите писаници, на които той се възхищаваше и ни пишеше хубавите оценки.

Todor Simeonov: Нико, сега ще ти намерят грешки и ще бъдеш обвинен, че си неграмотен, слаб литерат, че си комунист, лъжец, простак и т.н.

Nikolai Yanchev: Е, тва си го зная! Моята цел не е да се доказвам, още по-малко пред г-н Грънчаров или който и да било друг. Знам какъв съм и не се нуждая от чуждото мнение. Просто взех страна, защото г-н Грънчаров навярно наистина смята, че тези, който не одобряват методите му са малцина... което е жалко...

Ангел Грънчаров: Я да видим има ли още такива самозвани "говорители на потиснатото мнозинство"! :-) Давайте смело, облекчете си душите! :-) До момента сте трима само... я организирайте една акция, намерете още! :-)

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд.   Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

Няма коментари:

А може би тъкмо ИДЕИ е твоето списание?!