вторник, 3 юни 2014 г.

Глупостите на родната администрация не пресекват: нов скандален шедьовър сътвориха този път от Инспекция на труда в Пловдив!

Още един гениален административен шедьовър, този път от Инспекцията по труда: дали били разрешение за уволнението ми от длъжността учител по философия и гражданско образование в ПГЕЕ-Пловдив (въпреки че съм защитен от закона поради инвалидност!), ала не щат да разкрият същинските мотиви за това тяхно разрешение, тия мотиви, видите ли, били "строго пазена държавна тайна", били "секретни" и трябвало навеки да останат неизвестни! С което само се издават, че мотивите им не струват, че липсват, че са изцяло субективни и несъстоятелни, примерно, че директорът на Инспекцията по труда в Пловдив г-н Атанас Чернаев, понеже е голям кавалер, не отказващ на дами, просто е решил да направи "лична услуга" на тъй упоритата директорка на ПГЕЕ-Пловдив Стоянка Анастасова, а, г-н Чернаев, как Ви звучи един такъв "мотив", какво ще кажете?

Или просто с г-жа Анастасова сте от една и съща партия (ГЕРБ) и по тази причина решихте да способствате за изпълнението на нейната политическа наказателна репресия върху мен? Вие не се ли усетихте, че слагайки булото на "държавната тайна" и на "секретността" върху решението си дадохте повод да бъдат издигани какви ли не предположения за същинските мотиви на Вашето тъй куриозно и скандално, а явно също така и съвсем противозаконно разрешение?

А може би по линия на ДС Ви натиснаха да дадете разрешение, а, г-н Чернаев, каже де, то тия неща са близки до ума, а пък загадката е интригуваща, признайте поне това? Аз днес-утре ще Ви навестя, ще Ви посетя и ще поискам в лицето ми да кажете точните мотиви. Аз съм упорит човек, за мен истината има значение, ето, отказахте да ми дадете документите, които сте подписал, това ми показва, че явно Ви е неудобно да признаете какви са точните мотиви, но поне за това ли не се усетихте: че по този начин на дело признахте, че щом ги криете така усърдно мотивите Ви явно не струват, мотивите Ви са съвсем негодни?!





Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ (с подзаглавие Кратка психологическа история на съвременна България), изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2008 г., 320 стр. Хронология и феноменология на случилото се след 1989 година, както и вникване във факторите, които определят нашата национална съдба. Книга за нашите лутания по пътищата на свободата, за раждането и пътя на младата българска демокрация, за това какви сме ние, съвременните българи, книга за пропилените ни шансове и за покрусените ни надежди. Но това е една въпреки всичко оптимистична книга, която ни казва, че от нас, гражданите, зависи всичко: ако сме мизерни духом, няма как и да не живеем в бедност. От нашите ценности зависи съществуването, живота ни. Духовната безпътица поражда историческите, пък и сегашните ни нещастия. А растежът на нашите сили - и като индивиди, и като нация - тръгва от освобождаването на съзнанията ни от ония коварни скрупули и дефекти, заради които толкова сме си патили - и за които сме платили тежка цена.

Няма коментари:

А може би тъкмо ИДЕИ е твоето списание?!