петък, 7 декември 2012 г.

"Когато преди години ми преподавахте всички ви мразеха..."

Решавам да продължа публикацията на т.н. "дискусия" между мен и "изключително много възмутени граждани", представящи се за бивши мои ученици, които недоволстват комай от всичко; възнамерявам тия дискусии да ги събера на едно място и да ги издам като приложение на в-к ГРАЖДАНИНЪ, та да се ползват за целите на нравственото и гражданското образование на мледите; ето сега коментарите около публикацията Почина още един български учител - преди да достигне до пенсия!, публикувам ги отделно, извинявайки се предварително за мародерското впечатление, което на моменти твърде осезаемо се създава, щото дадени хора, без да се смущават от темата, посветена на смъртта на един български учител, най-нагло се нахвърлят върху друг един такъв:

Анонимен каза: Какво да търпим... та никой не може да се бърка в Божиите работи... да не би да зависи от човек кога да се роди или да умре... не пиши глупави разсъждения... никой не избира нито кога да се роди, нито кога да умре, нито трябва да вини някой за това...

Ангел Грънчаров каза: Не е зле, таваришч, да мислиш малко преди да кажеш нещо - за да не излезе, както е излязло в случая, че си казал... нищо :-) Значително по-добре е да не кажеш нищо отколкото да кажеш нищо :-)

Анонимен каза: ти си товаришч... аз не знам руски и никога не съм учил... и много добре че е така...

Владимир Трашов каза: Бедна, анонимна, куфална, безбожна, страхливичка, нищожничка и безполезно злобееща въшко, страхлива да се покажеш с името си гнидо! Глупости и простотии се опитваш да ни пробутваш ти безкрайно на
тъмно скрито, тъжно и мъничко животинче.

Разбира се, че избиваните от Хитлер и от Сталин деца, старци, невинни и безвиновни и на йота пред техните партии хора не са избирали кога да бъдат изморявани и осмъртявани в технитге лагери от глад, труд, или от куршум и газ.

Означава ли това, тъпоумнико, че, нито Сталин, нито и Хитлер, че и Тодор Живков и колко още подобни им тоталитаристи (сещаш ли се за някой все и все по-открояващ се напоследък в БГ подобен им, или този въпрос е непосилен за плоските ти мозъчни гънки да си му отговориш!), че те нямали, видите ли, никаква вина и, че не трябва да виним никой от тях за нечия смърт.

Хайде, отговори ми с името си и ще бъда готов да продължа спора на "Вие" и съвсем "културно" въздържащ се от обидни епитети, без да гарантирам 100%, че ще спазя обещанието си, че на тъпотата, и на войнстващата простотия,колкото и да е тъпо и смешно, реагирам, както бикът реагира на червеното ветрило, на тореадора :-)...

Може би, защото не с всичко би следвало да се глумиш, да безчинстващ и да се подиграваш
възмутително, ако имаш и капчица светлинка в душичката си - се надявам и да ме разбереш, и да ме извиниш за правилната ми реакция, неправилно анонимстващо тук човече.

28.11.2012г. Владимир Трашов

Ангел Грънчаров каза: Поздравления за чудесната и много уместна дефиниция на хаактеризирания феномен, която дадохте, драги г-н Трашов, имам предвид това разгърнато определение:

Бедна, анонимна, куфална, безбожна, страхливичка, нищожничка и безполезно злобееща въшко, страхлива да се покажеш с името си гнидо...

Ако имах възможност да Ви присъдя за тази дефиниция някаква награда, смятам, че тя би следвало да е не по-малко тежка и авторитетна от Нобеловата :-)

Анонимен каза: Пуста злоба, дееш... :)

Анонимен каза: "Кверулантна личност – тези хора се отличават с особено силна накърнимост на чувството за справедливост, с упоритост и не търпят поука. Борят се за утвърждаването на своята гледна точка. Те могат да бъдат фанатични, твърдоглави, властни и нетърпящи поучение. Лесно се обиждат и реагират чувствено. За тях правото на останалите не означава нищо, за разлика от тяхното. Обикновено слабо се интересуват от материално възмездие, а повече от това, „да получат своето право.“

Ангел Грънчаров каза: :-) А нещо за комуноидната безличност не пише ли из дебелите речници? Потърси за всеки случай, дарагой таваришч :-)

Анонимен каза: Това за "кверулантната личност" прекрасно ви описва, Грънчаров!

Владимир Трашов каза: Лесно обиждащо се и реагиращо "чувствено", кверулантно, анонимно, безименно, а следователно и безличностно говедо! Безкрайно тъпо е да се опитваш, да дискредитираш основателно, точно, правилно и почиващо на исторически факти мнение, нали?

Ето защо такива тъпоумстващи, като теб вместо да се присъединят към него, започват смехотворно, крайно безполезно, а понякога и неизвинимо нагло да заместват справедливото възмущение с някаквите си техни силно несъстоятелни, недействителни и химерни: "чувствена обида" и "нищо не означаващо за тях право на другите".

Куфалнико, щом дядо ти Петков-Трашов, или "Трашов-Петров" (според друг куфалник, пък знае ли се, дали не си и същият :-)!), без значение тук, е пенсионер, чии интереси и право бе тъпчо, защитава в този блог и конкретно по темата. Нямаш отговор на този въпрос.

Точно и правилно откроявайки с последната си липса посочената от мен твоя умствена "особеност", а по Фройд и своите истинно изявени безличностни подсъзнателни корени.
Жалки, обидени от съдбата ли, или още с раждането от генното си инженерство ли, недорасли и уж учили, но недоучили се индивидчета-анонимничета-страхливчета...:-)

Nicht richtig!

Все още не осъзнаващи, че да излезе на светло с името си в коментара, е същото за умственото, личностното и съзнателното му равнище, ниво и развитие на коментиращия, каквото е за обществото да премине от мрачния средновековен феодализъм в светлия съвременен интернетен демократизъм...:-)!

29.11.2012г. Владимир Трашов

Ангел Грънчаров каза: :-) Ех, таваришч, таваришч, "кверулантна", "свръхкверулантна", "мегакверулантна", и прочие, и так далее, но личност, таваришч, понял меня?! :-) А не таваришческо-комуноидная безличность, понимаешь что я тебе говорю? :-)

Анонимен каза: Хммм... подозрителна либоф към руския язик питаете... ;)

Анонимен каза: Съжалявам да чуя новината за г-жа Узунова.

Грънчаров, малко факти - според статистическите данни от 2011 година вероятността да умреш между 50 и 64 годишна възраст е около 17%, съответно цитираните по-горе 10% са даже доста позитивен резултат.

Това, че се опитвате да си излеете фекалните политически идеи като използвате смъртта на колегите си е меко казано отвратително.

Когато преди години ми преподавахте всички ви мразеха заради това и мога да се обзаложа, че продължават учениците да не ви харесват, заради жалката политическа пропаганда, която правехте от трибуната на преподавател, използвайки авторитета и властта си и потъпквайки хората, които бяха на друго мнение от вашето. Не, че идеите Ви са грешни, напротив, аз лично бях съгласен с много от тях, но начинът им на налагане сред учениците е меко казано фашистки!

Много демократично... Можете само да се радвате, че видеото, в което хвърляте столове и крещите в час как Костов е невинен подобно на реч на Хитлер и ругаете учениците не се разпространи тогава(по молба на ваши колеги, които за разлика от вас учениците уважаваха), защото сега нямаше да наричате учителите колеги.

Вие сте един от най-лошите преподаватели в ПГЕЕ, не защото сте необразован или некадърен, а защото сте комплексар и нямате подход.

Това е моето мнение и мнението на всичките ми вече бивши съученици за вас. Не бих написал всичко това, ако не бях прочел колко неуважително и надменно се държите с хората, пишещи тук.

Ангел Грънчаров каза: Драги ми анонимни клеветнико, лъжливецо, страхливецо и същевременно подли подлизурко, пишете вероятно за някой друг Грънчаров, който, както казвате, "крещи и хвърля столове", аз такъв човек не познавам, също така такъв човек не познават и моите ученици и всички, които ме познават, които ще се развеселят твърде много като прочетат лъжливите Ви твърдения по май адрес: по причина на това, че моя милост е съвършено друг човек, демократичен, толерантен, възпитан и прочие, тъй че се опитвате да ме представите какъвто не съм с оглед да ме оклеветите. Ако имахте някаква капчица достойнство поне щяхте да си сложите името, мизерни лъжливецо, дето при това си позволявате да пишете от името на "всички ученици", което именно и показва, че явно сте доста увреден психически, да не говорим за това колко сте извратен в нравствения смисъл на думата.

Въпреки всичко много се радвам, че благоволихте да излеете злобата си тук - та да видят хората и да разберат какви нравствени уроди все още ходят по тази грешна земя, около нас. Аз такива същества ги наричам с научния термин "комуноиди", т.е. човекоподобни с крещяща, с вопиюща безличност, крайно некадърни, завистливи, не търпящи всяко личностно присъствие, да не говорим пък за творческа индивидуалност или ярка личностност. Хубаво е че благоволихте да се изявите тук, та да могат по-любопитните да се запознаят с един такъв екземпляр от този изчезващ все пак, слава Богу, противочовешки вид, понеже Вие сте нещо като музейна ценност. Тъй че имайте добрината, пишете още, та да можем ние, изследователите, още по-ясно да съзрем този чудат феномен, който аз примерно изучавам вече толкова години - и за който доста съм писал в своите книги. Много Ви благодаря за неволното сътрудничество в моите научни търсения, наистина много съм Ви задължен!

Бъдете жив и здрав и все пак, накрая, искам да Ви дам един най-дружелюбен съвет, щото аз съм човек-хуманист: опитайте се доколкото Ви е по силите да си излеете цялата злоба към мен, понеже тази злоба е нещо като отрова, която пари душата Ви, излейте цялата злоба и отрова, изплюйте я, та белким Ви олекне. Като човек, занимаващ се с психология, Ви давам безплатно този съвет, тъй че пишете тука още, маля Ви, за Ваше добро е, Вашата терапия ще спечели от това, а пък за мен, казах, Вие сте крайно интересен феномен, благодатен за научни изследвания! Дерзайте! Чудесно се представяте! Лъжете още, и още по-мащабно!

Примерно, освен че хвърлям столове, кажете, дали не си спомняте да съм пил човешка кръв в часовете?! А дали нощно време не се превръщам във вампир?! :-) Вие сигурен ли сте, че освен че съм фашист, не съм и извънземен, т.е. дали пък не съм представител на някаква раса, която иска да унищожи земята и нейните обитатели? А може би съм приятел със самия Сатана? Вие сигурен ли сте, че нямам дяволска опашка в павталоните и копитца в обущата? Проверявал ли сте това? Пипал ли сте рогцата ми в косата? :-) ОК, стига толкова, дадох Ви пища за размисъл, пазете се, не страдайте прекалено, щадете се, ала отровата, както Ви казах, я плюйте по-надалеч от себе си...

Анонимен каза: Истината боли но по-добре да я чуете от бившите си ученици, не очаквам да се съгласите с нея, защото вие сте твърде вироглав човек но нека децата да ви повтарят често какво мислят.. а вие в подкрепа на собствените си твърдения вярвайте на разни пенсионери, които никога не са ви познавали като преподавател... вярват на всяка ваша дума без да имат доказателство за това.

Ангел Грънчаров каза: Пишете тъпи банализми: от истината не боли, напротив, тя винаги е благотворна! От истината ги боли само най-непълноценните и ощетени откъм дарби и качества индивиди...

Второ, това не го пишат "мои бивши ученици", това го пише, както всички знаят, един твърде болен човек, който никога не е бил мой ученик :-) Какъв е и кой именно е вече всички се сещат...

Госпожо, трябва да се лекувате, госпожо, много сте зле, госпожо... мъчно ми е за Вас, госпожо... в какъв страшен кошмар живеете, госпожо!!! Молете се на Бога да Ви помогне, госпожо, щото никой човек вече не може да Ви помогне...

Анонимен каза: Вижте това скандално видеоклипче.

Госпожо?! Интересно обръщение... Не знам кой е лъжец, на мен ми звучи като политическа пропаганда, при това качена от вашият личен профил. Освен това наричате учениците малоумници, дървени философи, обиждате ги, заплашвате ги и ги прекъсвате. Подход - нулев. Сигурен съм, че анти-комунистическата пропаганда и обсъждане на политически теми също не е част от учебната програма, нещо повече - забранена е.

Ще се опитам да намеря и видеото, в което си изпускате нервите, въпреки, че няма голям смисъл, горното е доста подобно като съдържание само без блъскането на столове.

А за по-горе направения ми профил, всеки, който гледа горното видео и реакциите Ви от отговорите на "малоумните" Ви ученици ще прецени дали съм лъжец или не.
Името ми е без значение, така или иначе не ме помните, защото вероятно съм бил един от всичките Ви "малоумници".

Предполагам знаете лафа за лайното и вентилатора, вашето лайно ще намери доста fan-ове в медийното пространство, не мислите ли? Аз лично не бих се занимавал да го комерсиализирам, но виждам, че сте насъбрали "почитатели", някой може да хареса идеята.

Ангел Грънчаров каза: :-) Намерили сте "компромат", тъй ли? Поровете се още, има сигурно още по-хубави "компроматчета", ровете се, който се рови, той и ще да намери :-)

Вие не можете, нямате моралното право да се наричате мой "бивш ученик" - моите бивши ученици, имащи правото да се наричат така, не са такива подлеци...

От друга страна не двамата с Вас добре знаем, че Вие не сте никакъв мой ученик, нито пък сте млад човек, по една проста причина: млади хора не могат да носят в душите си такава или толкова силна патологична злоба :-)

Търсете още компромати срещу мен. Напишете също така и донос. Непременно го напишете! Напишете много доноси срещу мен, колкото повече, толкова по-добре! :-) Да има доноси, трябва да има! Нека да има! :-)

Но все пак не забравяйте също така и да се обърнете към психиатър: с толкова злоба не може да се живее...

Ангел Грънчаров каза: Прочее, Вие ли написахте донос до youtube.com да се премахне опцията за вграждане на този клип? Вие се изживявате като цензор, при това доста тъпичък: хем Ви е страх от казаното в клипа, хем смятате клипа за компромат срещу мен, своя "най-зъл враг". Не е зле да се самоопределите в крайна сметка какво точно искате, щото такива симптоми вещаят наближаването на шизофренията :-)

Анонимен каза: пълна трагедия... това ако е нормален час аз ще отида на луната. не знам какво са научили от тази час учениците но е страшно... нека да гледат урока и феновете му в пенсионна възраст и да преценят искат ли такъв учител за техните внуци...? истерии... блъскане... нищо философско... а е час по философия все пак!

Анонимен каза: Не съм, попаднах на него едва вчера. Аз проблеми с шизофренията нямам, но вие имате с параноята, първо бях госпожо, сега репортвам клипове.

Това което искам е в училище да преподавате това, за което ви плащат, не искам данъците ми да отиват в джоба на вманиачен в личността си, надменен, застаряващ чичка, който облъчва непълнолетни ученици с политическите си виждания с авторитарни методи. И да не използвате всеки повод, нямащ нищо общо с каквато и да било политика, за да пропагандирате идеите си. Има много други морални и законни начини да правите това.

(Следва продължение)

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), , 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които определят и нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.

Няма коментари:

А може би тъкмо ИДЕИ е твоето списание?!