петък, 19 декември 2014 г.

Отзив за предаването "На Агората..." от Австралия



Гледах "На Агората..." за Бог. Много силно предаване, дано най-сетне видиш пари, че ги заслужаваш. Но остава един порок, ама може би не тая силна дума, а да кажем “яко изоставане”...

На Запад хората не са глупави като вас, европееца и американеца има жизнена енергия, която у вас не се забелязва. Ето ти директен пример от днес - спирам един, аз съм на голям транспортен център - важен координатор (по БГ представи съм господ) там работя... Знам го от оня ден, идва днес и му казвам - викам ти кой си, и казвам фамилното му име. Той вика, абе аз съм, ама я кажи и първото ми име, сигурен съм че го знаеш. Не го знаех ама в зòра го казах...

Просто на Балканите не сте западни хора, а някакви смахмузени от турците индивиди, сега откривате свободата, супер! И започват смешките, матряла се развихря...

Богомилите (педерунгелите) носели Божието слово и всяка любов??

“Хората обезверени и прекъсната връзката им с духовните неща” - ми що си я прекъснахте сами, уроди, Народния съд в Ню Йорк ли беше или в Париж?

=============================================

Ромите, ах колко лошо!

Облъчен от бълхарския манталитет, на втория ми ден в Щатите, се смях (ама само аз май) с един съсед и му викам: Ама тука има негри, ха-ха-ха (колко балкански весело)! Той ми отвърна: Да, и дори ходят по улиците...

Усетих че съм напълно ненормален мутант от Изтока... Сега вие говорите за ромите като мен тогава, просто ми иде да потъна...

=============================================

Да ядат скариди, някаква социалистическа малоумна се изцепи...

Яденето на скариди не е блаженство, точно от тях поне 90% от тихоокеанските островитяни имат подагра и диабет и никак не са здрави...

Как да обясниш на тая фанатизирана и проста кат задник бълхарка, че не мое тя да управлява с мисирковския си мозък, да звъни по телевизии и да ни дава съветите си от неква пещера в 1530 година...

=============================================

Проповедите в английските страни никак не звучат като аджамийското (турска дума) ти предаване...

Четох скоро че заболяването BIPOLAR DISORDER (see WIKI) било много в Щатите, а хич го нямало в Бангладеш... Стана ми жал за работливите американци които изкрейзват накрая на живота си, за да могат посерковци в Югославия и BG да карат невероятни джипове...

Ми в Щатите трябва да се произвежда продукт за да оцелееш, как мислиш че се правят совалки - с вайкане на бълхарски бълхи, които не получили 280 лева месечно за пенсия, а 260, ах, световна катастрофа, а?...

Ма що не пораснете най-сетне, а, префърцунени сръбски и бълхарски задници, а?...

Че да нема пак бой по каската за да станете хора, а това никога не се случва, хи-хи...

Усети ли сега кво е Америка и кво сте вие?

Ти като гледа Шефкет спа ли бе, чоджум анадолски?

Странно впечатление прави че нема нито един цитат от Библията в дивото ти балканско предаване, щото цитат значи че Бог говори... Но не ме дразни това, ти си философ и така трябва да бъде... Проповедници си имаме безброй, всяка сутрин бълват от TV и 99% от тях са добри...

Но вие бяхте естествени, макар и средновековни, но това е положението в BG, и така и трябва да бъде, ОК?...

ПРЕДАВАНЕТО ВИ БЕШЕ МНОГО ДОБРО ЗА BG-ПРЕДСТАВИТЕ...

Само искам да ти кажа - както любимия ти Ив Индж веднъж каза:

В общества далеч от нас се е развило съвсем друго отношение към труда и всичко, ха-ха...

Евалла Иф, ти го сфана напълно!

=============================================

Но повтарям АIG, ти си мноооого полезен за мястото си там (BG) - още едно доказателство че Бог си знае работата...

Той и за мене си я знае, между другото...

А. от Австралия

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), , 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които определят и нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.

Няма коментари:

А може би тъкмо ИДЕИ е твоето списание?!