неделя, 25 май 2014 г.

Мнозинството от учениците в ПГЕЕ-Пловдив отхвърлят лъжливата "мотивация" за уволнението на своя преподавател по философия и гражданско образование



Преди няколко дни ви известих, че ще публикувам скоро нещо интересно: виж Очаквайте резултатите от една любопитна анкета. Анкетата беше проведена седмица-две преди уволнението ми, станало на 19 май. Учениците получиха в края на часа по едно листче като това на изображението и всеки беше помолен да направи коментар на написаното според това как той вижда нещата. Ето сега тия резултати, дадени по класове; за да не навреди с нещо на съответните класове патологично отмъстителната директорка на ПГЕЕ-Пловдив се принуждавам да скрия техните обозначения; също така е интересна не толкова количествената, а качествената страна на отговорите, ще дам точно как, с какви думи са отговорили съответните ученици, това очертава точната картина на нравствената ситуация в училището:

XII ... клас:

Да!
Не съм съгласен, часовете преминават приятно и спокойно. Без никакъв тормоз!
Без отговор
Без отговор
Пълни глупости!!!
Аз не съм съгласен! Не!
Няма нищо такова!!! Твърдя, че всичко написано е точно обратно на истината.
Не е така!
Не!
Твърдо не!

XI ... клас:

Отричам!! Твърдо не!!!
Не!!!
Не!!! Това са пълни глупости, кой ги съчини?!
Не!!!
Не!!!
Г-н Грънчаров досега в нашия клас и един път не е повишил тон. Мисля, че напълно свободно си изразяваме мненията.
Това не е вярно!
Това са глупости, една долна лъжа по адрес на г-н Грънчаров!
Няма такова нещо!!!
Пълни глупости! Свобода за Ангел Грънчаров!
Нито едно от горе посочените неща не е вярно, а е точно обратното.

XII ... клас:

Това не зависи от мен!
Никога г-н Грънчаров не ми е повишавал тон. Доста често сме на различни мнения, но това никога не е било проблем. Ученик никога не е бил записван на видео без негово знание и разрешение.
Този доклад е написан с цел да Ви свалят от власт така че тези думи са грешни и лъжливи.
Това е човек, който не заслужава да е преподавател. Това, което прави в часовете, не е правилно.
Според мен в това текстче няма нищо истинско, всичко е лъжа с цел да се настроят учениците против него.
Смятам, че това се пълни глупости и не би трябвало да се обижда в края на учебната година!!!

X ... клас:

Аз лично не съм виждал такова нещо!!!
Не, не мисля че г-н Грънчаров не дава възможност на учениците да кажат какво мислят, напротив.
Не е вярно
Не е вярно!!! Не знам :-)
Глупост! Когато човек се отнася с уважение към дадения предмет и преподавател, получава същото отношение към себе си. И обратното.
Пълни глупости, г-н Грънчаров не изпълнява и не цели нищо от написаното.
Не съм съгласен с повечето от тази обвинения. Според мен той иска да се научим да мислим и да разсъждаваме добре.
Не мисля, че г-н Грънчаров нарушава правата на учениците, а обратното, той им дава воля да правят каквото искат.
Не е точно така за някои неща.
На места вярно, на други не.
Донякъде е вярно.
Кой преценява тия работи и защо се месят в работата на г-н Грънчаров деца и хора, които не уважават науката, която той е пресъздал и ни преподава по ясен и хубав начин? Това че хората не ги е грижа за предмета да не обиждат господина. (Написал си е дори името този ученик!)
Според мен тези хора, които са дали мнение, са се чувствали засегнати по някакъв начин или не са просто съгласни с всичко, което той мисли. Може би всеки е прав за себе си, а някои просто говорят ей-така или наизуст.

XI ... клас:

Съгласен съм с обвиненията!
Хе-хе! :-)
Без коментар!
И аз кво да напрая?!
Без коментар!
Нямам си напредстава, мачовете не са излезнали!
Всичко е вярно, часовете са отегчителни.
Напълно съм съгласен!
Повечето от написаното не е вярно, но съм съгласна с това, че недопуска учениците да изразяват различно мнение от неговото.
Точно така е.
Точно така!
Не преподава, а ни оставя сами да учим. Твърдо съм против публикациите му в интернет с наше участие, с които той определено нарушава правата ни като ученици.
Според мен учениците малко преувеличават.
Не ме интересува, но с видеото прекали!
Абсолютна истина!


XI ... клас:

Не споделям това мнение. Може би така се чувстват учениците, които омаловажават предмета и се заяждат, търсят провокация. Според мен ако не създаваш проблеми няма и да получаваш от ответната страна.
Не е вярно!
Не съм съгласен, но има лек шанс да се съглася.
Не съм съгласен. Мисля, че просто учениците не са свикнали с подобно преподаване и изпитване и т.н.
Не!
Не съм съгласен!
Вярно!!!
Абсолютно правилно...
Не съм съгласен напълно.
Съгласен съм.
За повишаването на тон, ок, така е. За изразяването на мнението не е така, не съм чувал въпроси с интимна насоченост. Повечето или направо 99% от учениците не полагат никакви усилия по отношение на предмета. Така че нямат никакво право да обвиняват него за незнанието си особено че предметът се отнася само и единствено за собствените мисли и разсъждения. А нещото с интернет-пространството е поредното неправдоподобно обвинение понеже милите ученици и ученички си качват доста разголени снимки в интернет и от 1-2 цитата на техни мисли не би трябвало да се притесняват. За самочувствие да не говорим понеже всички знаем титаничното самочувствие на "учениците". Достойнството са си го изгубвали още когато са решили да се правят на "интересни" (маймуни). Самочувствието на така наречените ученици е по-голямо от покритието. Г-н Грънчаров допуска грешки, но и учениците не са света вода даже изобщо!!!
Могу - ДА!
И да и не 50% на 50%
Г-н Грънчаров аз нямам никакви проблеми с Вас и въобще не мисля, че правите всички тези неща, в които Ви обвиняват.
Не!

X ... клас:

Несъгласен!
Не!
Erue story
Според мен това не е вярно.
Часовете при г-н Г. никога не са имали прояви на посочените нарушения. Не съм съгласен!
Не подкрепям изцяло, но наистина има нужда от промяна.
Според мен това не е вярно. И не мога да разбера как налага психичен тормоз.
Само 1 от изброените в първото изречение е вярно.
Несъгласен
Не съм съгласен!

ЗАБЕЛЕЖКА: Пазя тия анкети и ще ги връча на по-висшестоящите органи, на които ще им се наложи да удостоверяват истината. Тия дни имам уговорена среща с висш ръководител от образованието и ще му връча папката с тия анкети.

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), , 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които определят и нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.

Няма коментари:

А може би тъкмо ИДЕИ е твоето списание?!